onsdag 7 november 2018

Vill du köpa?

Vill du köpa något i min bloppis? Maila mig hellre än att kommentera, då ser jag det snabbare och det är enklare att direkt kunna byta adress o konto/swishnummer.
Maila till clara(snabela)clarafalk(punkt)se så svarar jag så snabbt jag kan!

Sålda saker markerar jag så snabbt jag kan med att stryka över texten, så det lätt ska gå att se vad som finns kvar och vad som är sålt.

Om sakerna ligger kvar i några dagar utan att bli sålda så är det fritt fram att pruta! Jag tycker prissättning är jättesvårt, ibland sätter jag för högt och ibland för lågt. Så bara maila med prisförslag om det är något du vill köpa som ligger kvar.

Självklart samfraktar jag vid köp av flera grejer. Frakten blir väldigt sällan högre än 58kr, om du köper exakt allt kanske det blir det, men i så fall bjuder jag på frakten :)

1 kommentar:

  1. Skickat mail till dig angående vitt tyg med rosor.Vet ej om din hotmail är aktiv.ulla.fredriksson.kalix@gmail.com

    SvaraRadera