söndag 25 juni 2017

Tre klänningar i samma modell

Tre stycken klänningar i samma modell, alla har blivit lite för stora för mig. Eftersom de har samma mått skriver jag dem häruppe och sen mer detaljer kring tyg under varje klänning. 
Byst: 50cm mätt rakt över. Den är hyffsat rak i modellen så midjan är bara några cm mindre. 
Längd från axel och ner: ca 90cm
Jag skulle uppskatta storleken till ungefär storlek Large i butikerna. 

Double gauze i en härlig blågrön färg som är svår att fånga på bild, den är mer djup turkos i verkligheten. Fickor i sidorna. Använd en del men ser inte sliten ut. 
350kr plus frakt 28kr alternativt 53kr spårbart.

Såld!


Klänning i prickig viskos. Använd en del men ser inte sliten ut.
350kr plus frakt 28kr alternativt 53kr spårbart.

Såld!

Svart klänning i samma modell som de ovan (svår att fotografera svart alltså! Tyget är viskos och på 2-3 ställen har  små trådar släppt i tyget. Jag tycker inte att de syns men jag säljer den lite billigare än de andra. 250kr + frakt 50kr.

Såld! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar